Здравейте, пускам тази тема, надявайки се да спестя мъките на накой, които за съжаление не можах да спестя на себе си. Ето какво се случи.
Счупи ми се Орвиса, и аз като порядъчен мухар го опаковах добре написах писмо с обратен адрес, че даже и една муха забодох в ъгъла и го пратих за САЩ. След 3 седмици получавам съобщение, че трябва да си взема нещо от митниците. Отивам във Fed Eх и те ми дават цесия, като ми съобщават че трябва да платя ДДС и мито и всички такси на обявената от Орвис цена за въдицата 280 $ На всеки лист има залепена лепенка, която гласи (преведено на български) "Собсктвеност на клиента. Всички митнически такси платени. Стойността е обявена само за информация. Клиента не дължи такси. " Обаче тия от митницата викат, не работим с лепенки. Плащай. Оп и 50 долара транспорт и на него трябва да му платиш таксите. Оп и днес системата не работи, я дай парите и ела утре. И така на следващия ден и след като платих близо 200 лв си взех въдицата. От Орвис ми бяха сменили парчето, добавили една смазка, и даже ми върнали мухата. Явно не им е харесала.
Вещи митничари ми обясниха с равен глас, че ако искам да поправям нещо се отива в митницата и то се изпраща от там като се декларира, че отива сза ремонт. Та драги колеги да знаете ако тръгнете да изпращате нещо за попоравка пратете го през митницата, ако не искате да му платите таксите втори път.
Поздрави и Наслука на всичси !
Гаранция извън Европа
#1http://mankovflyfishing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;